4 november 2019

Samen met Communicatiebureau de Lynx zijn we bezig met de laatste loodjes voor de boekpresentatie Kassen in Nederland. Op 22 november zal het boek én de website worden gelanceerd. Via de website is het mogelijk om de digitale publicatie van het boek gratis te downloaden. Gedrukte exemplaren biedt Stichting In Arcadië aan tegen kostprijs en zonder winstoogmerk via Printing on Demand. Bij Printing on Demand geldt: hoe hoger de oplage, hoe lager de prijs per boek. Bij een oplage van 50 stuks is de richtprijs per boek € 95,- inclusief verzendkosten. Weet u al zeker dat u een exemplaar wilt hebben? Dan kun u uw gegevens mailen naar kassenboek@stichtinginarcadie.nl. Lees hier meer over het project.