Stichtinginarcadieschenkingen3

Schenkingen

Heeft u wel eens overwogen om groene monumenten te helpen door Stichting In Arcadië geld of goederen te schenken of ons in uw testament op te nemen? Anderen gingen u reeds voor en met hen samen hebben we een persoonlijke bestemming voor de schenking gevonden. We vernoemen ook graag subsantiële schenkingen naar de persoon van de schenker.

Vorige schenkers hebben onze projecten en ons studiecentrum over groen erfgoed bevoordeeld in de vorm van geld, waardevol documentatiemateriaal en boeken.

De fiscus heeft ons door middel van de ANBI-status volledige vrijstelling van successie- en schenkingsrechten verleend. Schenkingen kunt u fiscaal aftrekken onder bepaalde voorwaarden. De nieuwe Geefwet heeft de mogelijkheden verder verruimd.
Indien u ons met ons werk in het historisch groen wilt helpen, kunt u contact opnemen via 033-4480035 of info@stichtinginarcadie.nl. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met een notaris voor een (vrijblijvend) oriënterend gesprek of via ons een notaris om nadere uitleg vragen.