Jaarverslag en Jaarrekening 2012 2018-05-09T13:12:21+00:00

Jaarverslag 2012

afb-collectie-Cremers-ex-libris-cremerscollectieklein

Op 17 januari 2012 bracht een bestuursdelegatie van de Cremersstichting een bezoek aan Stichting In Arcadië voor een korte evaluatie van de bruikleen tot nu toe. Wederzijdse tevredenheid werd uitgesproken waarbij met name de goede bereikbaarheid en prima toegankelijkheid van de boekencollectie in de mooie behuizing aan ’t Zand in Amersfoort werd gememoreerd.

Afgesproken werd dat deze locatie in Amersfoort ook gebruikt mag worden voor de bestuursvergaderingen van de Cremersstichting. Het bezoek werd afgesloten met een korte rondleiding over Calorama, de bescheiden, maar niet minder fraaie buitenplaats in Noordwijk, die in de 19de eeuw ontstond uit een 17de-eeuwse kruiden- en bloembollenkwekerij.

In 2011 kwam de registratie van de boeken van de Cremersstichting volgens het ADLIBbsysteem gereed, waardoor de toegankelijkheid werd vergroot. In de toekomst zal worden bezien of de Cremerscollectie ok via de website te raadplegen is.

Jaarrekening 2012

Bekijk de jaarrekening